Μ. Βιντιάδης: Αφού η Πωλίνα ήθελε να είναι με τον άλλον κύριο, κανένα πρόβλημα.

Eμεναν ακόμη ίδιο σπίτι, εκείνη γνώρισε και ερωτεύτηκε άλλον άνδρα και από εκείνον έμεινε έγκυος.
Είναι γνωστό σε όσους τον ξέρουν ότι ο Μεγακλής Βιντιάδης είναι μεγάλος καρδιοκατακτητής. Η καρδιά του έχει χτυπήσει πολλές φορές για το ωραίο φύλο αλλά και πολλές γυναίκες έχασαν τον ύπνο τους για τον ρομαντικό σκηνοθέτη.

Ο γάμος του με την Πωλίνα, ο οποίος είναι και ο πιο γνωστός, κράτησε περισσότερο από δέκα χρόνια. Στο τέλος πια όταν η σχέση είχε ήδη διαλυθεί κι ας έμεναν ακόμη στο ίδιο σπίτι, εκείνη γνώρισε και ερωτεύτηκε έναν άλλον άνδρα. Από εκείνον έμεινε έγκυος. Σε όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης ο Μεγακλής Βιντιάδης στάθηκε δίπλα της, την στήριξε κι έναν μήνα μετά τη γέννηση του μωρού έφυγε από το σπίτι.
«Όχι, δεν με πείραξε, όλα είναι μέσα στη ζωή», δηλώνει ο ίδιος στη News και συνεχίζει: «Εγώ ποτέ δεν τσακώθηκα με καμία από τις γυναίκες που είχα σχέση. Οι χωρισμοί μου είναι ήσυχοι, πολιτισμένοι και καθόλου επεισοδιακοί. Αφού η Πωλίνα ήθελε να είναι με τον άλλον κύριο, κανένα πρόβλημα. Άλλωστε κι εγώ δεν ήμουν ήσυχο παιδί. Όπως ήθελα οι άλλοι να σέβονται τις επιλογές μου έτσι σέβομαι κι εγώ τις επιλογές των άλλων».