Γιώργος Χρανιώτης: Sex με 3 γυναίκες

Η επίσκεψή του σε πορνείο, και το αλκοόλ
Μετά τον Χρήστο Βασιλόπουλο, τον Τόμας Πρωτόπαπα και τον Πέτρο Τατσόπουλο άλλος ένας επώνυμος της εγχώριας showbiz μίλησε για τις ερωτικές του εμπειρίες και επιδόσεις.

Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Χρανιώτης σε συνέντευξή του στο "Εγώ Weekly" αποκάλυψε ότι σε ηλικία 23 ετών είχε ερωτική επαφή ταυτόχρονα με τρεις γυναίκες.

"Έχω φτάσει κοντά, αλλά δεν έχω εθιστεί στο σεξ. Κάποια στιγμή η ζωή μου δεν είχε άλλο ενδιαφέρον πέρα από το να φέρνω γυναίκες στο σπίτι. Έχει τύχει μια φορά, να πάω με τρεις γυναίκες στη Μύκονο. Με τη μια μάλιστα, έκανα σχέση. Ήμουν 23 χρονών και χάρηκα πολύ που μου συνέβη, γιατί δεν κρύβω, ήταν το απωθημένο μου", εξήγησε.
"Έρωτα έκανα για πρώτη φορά στα δεκαεπτά μου"


Η ερωτική του ζωή ξεκίνησε σε ηλικία 17 ετών ωστόσο δύο χρόνια νωρίτερα είχε πάει σε οίκο ανοχής χωρίς να καταφέρει να... λειτουργήσει. "Δεν κατάφερα να λειτουργήσω και γύρισα σπίτι μου κλαίγοντας, γιατί νόμιζα ότι ήμουν ανίκανος. Έρωτα έκανα για πρώτη φορά στα δεκαεπτά μου στο Ξυλόκαστρο, με μια Γαλλίδα, τη Ζόρζια. Ήμασταν στο δάσος, σε ένα τραπέζι. Με πήρε από το χέρι και όταν τελείωσε η πράξη, τη ρώτησα: 'Με πόσες γυναίκες νομίζεις ότι έχω πάει;'' Μου απαντάει πέντε με δέκα και χάρηκα, γιατί δεν ήθελα να της δείξω ότι ήταν η πρώτη μου φορά", τόνισε.
"Έχω βρεθεί σε καύση νεκρού στην Ινδία"

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, στο θέμα της θρησκείας ο ίδιος είπε δεν επιθυμεί να ταφεί αλλά θα ήθελε να σκορπιστεί η τέφρα του στη θάλασσα."Η εικόνα που έχω για το εαυτό μου πεθαίνοντας είναι ότι γίνεται ένα τεράστιο πάρτι και σκορπίζεται η στάχτη μου σε θάλασσα που έχει κύμα. Αυτή είναι η εντολή που έχει δώσει στους φίλους μου. Έχω ταξιδέψει στην Ινδία, έχω βρεθεί σε καύση νεκρού και έχω μια λιγότερο δυτική άποψη για το θάνατο".

Ο ηθοποιός κατέληξε λέγοντας ότι αρκετές φορές έχει έρθει σε επαφή με το θάνατο οδηγώντας μηχανή με χαρακτηριστικό παράδειγμα όταν ένα βράδυ είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ που δεν έβλεπε μπροστά του. "Θα μπορούσα να έχω φύγει πολύ εύκολα. Υπήρχε περίοδος που έπινα ανεξέλεγκτα", σημείωσε.