Μίνα Ορφανού: Kοιμόμουν σε παγκάκια!


Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη ήταν σήμερα η Μίνα Ορφανού. Η ηθοποιός αποκάλυψε πως στο παρελθόν χρειάστηκε να κοιμηθεί δύο ολόκληρες μέρες σε παγκάκι. 

Η ηθοποιός και η παρουσιάστρια στην διάρκεια της κουβέντας τους μίλησαν για τους ανθρώπους που αυτό τον καιρό περνάνε δύσκολα και έχουν μείνει άστεγοι. Η Μίνα εμφανώς συγκινημένη είπε: 
«Εμένα δεν μου αρέσουν οι γιορτές, δεν μπορώ, πλήττω και δεν είμαι η μόνη. Λυπάμαι που αυτές τις μέρες τις γιορτινές, εγώ έχω την υγεία μου κι έχω και το κρεβάτι μου με το πουπουλένιο μου το πάπλωμα που αγόρασα από την Αγγλία και υπάρχει κόσμος που είναι έξω στα παγκάκια και κοιμάται. 

Δεν θέλω να βάλω τα κλάματα επειδή τα σκέφτομαι, απλά είναι ντροπή να σκεφτόμαστε να στολίσουμε τα υπέροχα δέντρα και ο κόσμος να πεινάει έξω στα παγκάκια. Είναι ντροπή να σκεφτόμαστε μόνο το τι θα κάνουμε, είμαι κατά σε όλα αυτά, μόνο και μόνο για να πουλάνε οι βιτρίνες και ο κόσμος να περνάει υπέροχα, να τρώει την γαλοπούλα και ο άλλος να μην έχει ένα πάπλωμα να βάλει από πάνω του».

Η Μίνα Ορφανού που με δυσκολία συγκρατούσε τα δάκρυά της εξομολογήθηκε: «Ήταν 22 Δεκεμβρίου, βράδυ κι εγώ πήρα το πλοίο και πήγα στη Ρόδο χωρίς να ξέρω τι κάνω. Χρειάστηκε να κοιμηθώ δύο μέρες στα παγκάκια μέχρι να ισορροπήσω».